Dr. Syid Ayob Syid Mustafa Al-Qudri merupakan graduan lulusan Vrije Universiteit Brussels, Belgium di dalam bidang perubatan.Beliau berpengalaman luas sebagai pegawai perubatan dan pernah berkhidmat di Hospital Pulau Pinang serta Hospital Kangar, Perlis. Beliau memiliki klinik persendirian serta berkhidmat di rangkaian klinik swasta ternama di ibu negara.

Sunday, April 17, 2011

Soalan

  • Bagaimana cara TERBAIK untuk saya amalkan REDIANZE?
Disarankan agar diambil sejam sebelum atau selepas makan untuk membantu penyerapan maksima. Campurkan isi kandungan paket kedalam 200mL air sejuk (atau suhu bilik) untuk menikmati minuman yang lazat. Untuk hasil yang lebih baik, pastikan pengambilan air sekurang-kurangnya 8 gelas sehari.
  • Bila saya akan melihat kesannya?
Sekiranya anda mengamalkan secara berterusan, anda akan merasai perubahan berlaku secara dalaman dan luaran dalam masa 6 hari. Setelah sebulan, kesannya lebih menyerlah. Menjelang 3 bulan, anda akan kelihatan berbeza, lebih muda remaja, lebih bertenaga dan lebih mengagumkan.
  • Apakah perlu untuk mengambil lebih dari satu paket sehari?
Satu paket sudah mencukupi, Setiap paket mengandungi sukatan yang mencukupi untuk menyerlahkan kesan awet muda nya.
  • Siapa yang disarankan untuk mengambil REDIANZE?
REDIANZE sesuai untuk diambil oleh kaum lelaki dan wanita yang berhasrat untuk memperoleh "KESEMPURNAAN dari dalaman" agar dapat sentiasa mengekalkan keremajaan dari sudut kesihatan dan kecantikan.
  • Adakah REDIANZE disarankan kepada wanita hamil dan yang menyusukan bayi?
Walaupun REDIANZE mengandungi bahan semulajadi, namun adalah disarankan agar pengguna mendapatkan khidmat nasihat dari pakar sebelum pengambilan.
  • Adakah LELAKI disarankan untuk mengamalkan REDIANZE?
Sudah tentu..!!!! Kami yakin kaum lelaki tidak ingin ketinggalan dan menikmati kesan kesihatan dan awet muda yang begitu mudah dengan REDIANZE. Perlu dijelaskan di sini bahawa REDIANZE tidak mengandungi sebarang hormon wanita yang boleh menjejaskan sifat kelakian mereka.
  • Berapa umur yang sesuai untuk memulakan amalan REDIANZE?
Kami mencadangkan ia diambil seawal 20an untuk mengekalkan kesihatan dan kecantikan anda.
  • Adakah terdapat sebarang kesan sampingan?
Tiada sebarang kesan sampingan. Bahan yang digunakan didalam REDIANZE adalah bebas dari alahan, kekotoran dan pencemaran. Ia selamat untuk diamalkan.
  • Bolehkah REDIANZE diamalkan dengan selamat pada jangkamasa panjang?
YA...!!!! Semua bahan yang digunakan adalah semulajadi dan selamat digunakan dalam tempoh yang panjang.
  • Adakah berat badan akan bertambah selepas pengambilan REDIANZE?
TIDAK.Malah mungkin sebaliknya. Kandungan REDIANZE adalah rendah kalori dan ia membantu dalam pembakaran lemak ketika bersenam. REDIANZE juga membina jisim otot. Lebih banyak otot akan membantu meningkatkan kadar metabolisme dimana ia akan meningkatkan kadar pembakaran lemak dan seterusnya memudahkan kawalan berat badan.
  • Sekiranya saya berhenti mengambil REDIANZE, apakah yang bakal berlaku?
REDIANZE tidak menyebabkan ketagihan. Namun, proses penuaan dan perubahan degeneratif adalah berterusan. Sekiranya REDIANZE tidak diambil, komponen anti-degeneratif dan blok jaringan akan semakin mengurang. Ini akan menyebabkan keremajaan dan kesihatan anda semakin mengurang seiring dengan masa.
  • Adakah REDIANZE HALAL?
Ini yang sepatunya kita perlu KETAHUI...REDIANZE telah memperolehi SIJIL HALAL dari JAKIM dan sesuai diambil oleh semua individu